۱۳۸۸ خرداد ۱۲, سه‌شنبه

پتروشيمي با جذب اكثر ملي‌پوشان بخت قهرماني را از رقبا مي‌گيرد


غلامحسين كوهي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: تيم دانشگاه آزاد با جذب 2 ركابزن رده جهاني از مالزي از اين پس براي كسب عنوان قهرماني ليگ برتر رقابت خواهد كرد. وي افزود: رقيب اصلي ما در رقابت هاي باشگاهي داخلي تيم پتروشيمي تبريز است. اين تيم با قراردادهاي بالاتري نسبت به ساير تيم ها برترين هاي دوچرخه سواري را جذب خود مي‌كند و همين امر موجب شده است كه ساير تيم ها از شانس قهرماني به دور باشند. كوهي گفت: درست است كه شرايط بهتري را براي ركابزنان ايجاد مي‌كنند؛ اما ساير تيم ها كه توان مالي كمتري دارند عملا نمي توانند برترين ها را جذب كنند. سرپرست تيم دانشگاه آزاد با اشاره به رقابت هاي مرحله دوم ليگ گفت: با توجه به اين كه مسابقات در اين مرحله بيشتر در مسير هاي كفي برگزار شد، در صورت حضور تيم پتروشيمي نيز باز ما قهرمان بوديم، چرا كه در بخش پيست ركابزن مالزيايي جديدي كه جذب تيم ما شد، از برترين هاي جهان است و عملا هيچ كدام از دوچرخه سواران داخلي توان رقابت با او را ندارند. كوهي در خصوص اعزام تيم دانشگاه آزاد به تور كانادا اظهار داشت: اين مسابقات از معتبرترين تور هاي اين كشور است. با توجه به نتايج و سطح حال حاضر تيم دانشگاه آزاد در جدول رده بندي آسيا، فدراسيون كانادا از ما دعوت به عمل آورده است تا در اين دوره حضور داشته باشيم. مربي تيم دانشگاه آزاد گفت: تيم ما سال گذشته در تور بين المللي ايرلند شركت كرد كه در پايان با حضور تيم هاي اروپايي توانست در رده پنجم قرار گيرد. وي با اشاره به اين كه تيم دانشگاه آزاد ميهمان فدراسيون كانادا خواهد بود گفت: اميدواريم بتوانيم در اين رقابت ها نتايج قابل قبولي كسب كنيم.

کودکان و امنیت دوچرخه‏سواری




کودکان و امنیت دوچرخه‏سواری
آیا تاکنون برای کودک‏تان دوچرخه نو خریده‏اید؟ اگر این کار را کرده‏اید، قاعدتا باید مراقب امنیت او بوده و از او بخواهید مراقب خودش باشد.اغلب هنگامی که کودک برای اولین بار صاحب دوچرخه می‏شود، به نظر نمی‏رسد مسئولیتی در قبال مراقبت از دوچرخه‏اش بر عهده گیرد. در این گونه مواقع کودک نیاز به نصیحت دارد و شما می‏توانید با کمی صبر و حوصله او را در مقابل دوچرخه‏اش مسئول بار آورید.قبل از هر چیز، کنار کودکان‏تان بنشینید و فهرستی از کارهایی را که او در مورد دوچرخه‏اش باید انجام دهد و کارهایی را که نباید انجام دهد تهیه نمایید.کودک ممکن است لیست را در جایی از دوچرخه، درون جیب یا حتی درون کیفش بگذارد. بنابراین به راحتی به آن مراجعه کرده و پی می‏برد برای آنکه دوچرخه داشته باشد و اصول ایمنی آن را رعایت کند باید این رهنمودها را به کار برد.برای کودکان‏تان توضیح دهید برای اینکه شخصی با یک هواپیمای بزرگ بپرد، لازمه‏اش دانستن مواردی است که بدون آنها او قادر نخواهد بود از زمین بلند شود.به کودک بفهمانید در صورتی که دوچرخه‏اش آسیب ببیند، شما قادر نخواهید بود دوچرخه دیگری برایش بخرید، حتی او نباید دوچرخه را به عنوان هدیه از کسی قبول کند. بنابراین کودک متوجه می‏شود که باید مراقب دوچرخه‏اش باشد.شما باید در مورد اصول ایمنی دوچرخه با کودک‏تان صحبت کنید. این مورد بسیار اهمیت دارد و نباید بی‏تفاوت از کنار آن گذشت. زیرا ممکن است زندگی کودک‏تان به خطر افتد و شما قاعدتا نمی‏خواهید او را در وضعیت خطرناکی ببینید و به دلیل آنکه با او در این مورد صحبت نکرده‏اید و او دچار آسیب شده، احساس پشیمانی کنید.اگر به کودک اجازه دهید هر طور که می‏خواهد با دوچرخه بازی کند ممکن است یا خودش آسیب ببیند و یا به کودکان کوچک‏تر آسیب برساند. اگر شما کودک خود را در حالتی دیدید که با بی‏احتیاطی دوچرخه‏سواری می‏کند، فورا او را وادار نمایید از دوچرخه پیاده شود و زمان مشخصی را برای دوچرخه‏سواری او معین کنید. هرگز نگران نباشید که کودک‏تان دوچرخه‏سواری را یاد نمی‏گیرد، او خیلی راحت یاد می‏گیرد به شرط آنکه شما صبور باشید و به او کمک کنید.حال وقت آن است که در باره کلاه ایمنی صحبت کنیم. اگر کودک بداند که کلاه ایمنی برای دوچرخه‏سواری ضروری است، به راحتی این موضوع را می‏پذیرد. بنابراین از روز اول به کودک بقبولانید که به کلاه نیاز دارد، علی‏رغم اینکه کلاه باید اندازه‏اش باشد. بگذارید کودک خودش کلاهش را انتخاب کند. او را با خود به فروشگاه ببرید و اجازه دهید مناسب‏ترین و ایمن‏ترین کلاهی را که می‏بیند انتخاب نماید، حتی اگر کلاه کاملاً شبیه کلاه دوستش باشد.مطمئن باشید با رعایت این رهنمودها مشکل خاصی در مورد دوچرخه‏سواری کودک‏تان نخواهید داشت به شرط آنکه به خوبی او را راهنمایی کنید و او نیز به خوبی رهنمودها را به کار بندد.

۱۳۸۸ خرداد ۱۱, دوشنبه

نقشه شهرهای مختلف کشور برای موبایل ، با فرمت جاوا


نقشه شهرهای مختلف کشور برای موبایل ، با فرمت جاوا
نقشه شهرهای مختلف کشور برای موبایل ، با فرمت جاوابرای نخستین بار در بین وبلاگ ها و سایتهانقشه شهرهای مختلف کشور برای موبایل ، با فرمت جاوااز جمله => کیش مشهد تهران اصفهان لاهیجان زنجان اهواز انزلی تبریز شیراز کرمان و رشت بهمراه نقشه کامل ایراندانلود در ادامه مطلب!!!!!!







انشالله بقیه بعدا

دوچرخه‌سواری در هزار متری زمین

همشهری انلاین ,اسلو: یک مرد نروژی در اقدامی کاملا عجیب و شگفت با دوچرخه از روی یک طناب که هزار متر بالاتر از یخچال‌های طبیعی بر روی یک تنگه بسته شده بود عبور کرد؛ ولی به این صورت که سرش را روی زین گذاشته بود و پاهایش در هوا بودند.این مرد یکی از افرادی است که سال‌ها چنین کارهایی انجام می‌دهد اما اقدام آخر او واقعا در مقایسه با کارهای دیگرش بسيار متفاوت بود. وي گفت قصد دارد بر روی برج دوبی که بلندترین برج دنیاست حرکت تعادلی انجام دهد.این مرد 29 ساله پس از انجام این اقدام افزود: به سختی می‌تواند میان کارهایی که تا به حال داشته است تفاوت قائل شود اما کاری که اخیرا کرده یکی از بهترین حرکات‌های تعادلی است که تا به حال انجام داده است. او پس از انجام این کار گفت كه این حرکت را از یک برنامه کارتونی الهام گرفته است.

دوچرخه سواران BMX، به استقامت، چابکی و قدرت


دوچرخه سواران BMX، به استقامت، چابکی و قدرت

مایک کینگ بیش از 30 سال است که در زمینه دوچرخه های کروسی (BMX)، ورزشی که اخیراً به بازی های المپیک نیز راه یافته است، فعال بوده است. دوچرخه سواری ایالات متحده – مجموعه ای از سازمان ها که ورزش های مختلف با دوچرخه را توسعه می دهند – به تازگی کینگ را به عنوان مدیر برنامه BMX برگزیده است. این مقاله با کسب اجازه از شماره بهار 2008 نشریه الکترونیکی مربی المپیک، یک نشریه رایگان که توسط کمیسیون المپیک ایالات متحده برای مربیان در تمامی سطوح منتشر می شود، مجدداً انتشار یافته است.
BMX یک مسابقه رسمی در پکن خواهد بود. آیا ممکن است توضیح مختصری در مورد این مسابقه بدهید؟مایک کینگ: مسابقه BMX در پکن شامل 32 مرد و 16 زن خواهد بود. این مسابقه با دو رکوردگیری حذفی شروع می شود که طی آن دوچرخه سواران برتر انتخاب خواهند شد. مسابقه واقعی شامل 8 ورزشکار خواهد بود که به طور همزمان از بالای یک سکوی شیب دار 30 متری شروع به حرکت کرده و از موانع متعدد و باریکه های آسفالت که به نام "بِرم" نامیده می شوند، عبور خواهند کرد. طول حقیقی پیست BMX برای مردان 390 متر و برای زنان 370 متر است. پیست مردان در دور دوم نسبت به پیست زنان دارای یک مانع بزرگ بیشتر ( پرشی در حدود 40 فوت ) خواهد بود.